[Rada] kazdorocni Schuze clenu

martinsad at centrum.cz martinsad at centrum.cz
Tue Mar 8 21:34:03 CET 2011

Ok, tak aby se to rozhodlo, jsem pro termín 20.3. Co vy ostatní, jste také pro?
Martinsad

 > Od: "Zdenek Styblik"
 > Komu: rada na lists.turnovfree.net
 > Datum: 07.03.2011 11:42
 > Předmět: Re: [Rada] kazdorocni Schuze clenu

 Ahoj,

 On 02/20/2011 12:25 PM, Zdenek Styblik wrote:
 [...]
 > Samozrejme, ze cim drive, tim lepe. Ale realne bych to videl tak na
 > 13.3.2011, coz je za mesic.

 tak tenhle termin asi nestihneme, pokud opravdu nebudete chtit resp.
 pokud behem dneska nenapisete, ze mam svolat Schuzi na dany termin.

 Nemel jsem poradne cas napsat vyrocni zpravu a vse se o to vice
 zkomplikovalo nemoci.

 Jenom pripominam, ze Jarda tu neni do ~ 16.3., ci tak nejak. Naopak pro
 me je 13.3. asi posledni vikend, kdy budu mit na Schuzi cas. Kazdopadne,
 moje pritomnost neni az tak dulezita a zastup si zaridim.
 Navrhuji posunout termin na 20.3.; 27.3. by mel byt nejzassi pripustny
 termin.

 Co se tyce programu Schuze; mate nejake napady; neco, co by melo byt
 projednano? Tedy krom obvykleho - vysledky hospodareni a volby Rady?

 > A posledni vec. V dalsim obdobi se nebudu uchazet o pozici Predsedy
 > Sdruzeni a pravdepodobne ani clena Rady.

 Vzhledem k udalostem za poslednich par dnu a mesicu, se na tomhle nic
 nemeni. Pokud by byl potreba lichy clen Rady tj. naslo by se 6 clenu,
 kteri by chteli byt v Rade, klidne budu delat 7. Rada muze mit vice nez
 5 clenu; 5 je minimum.

 Z.

 --
 Zdenek Styblik