[Rada] kazdorocni Schuze clenu

Zdenek Styblik stybla at turnovfree.net
Mon Mar 7 11:42:19 CET 2011

Ahoj,

On 02/20/2011 12:25 PM, Zdenek Styblik wrote:
[...]
> Samozrejme, ze cim drive, tim lepe. Ale realne bych to videl tak na
> 13.3.2011, coz je za mesic.

tak tenhle termin asi nestihneme, pokud opravdu nebudete chtit resp.
pokud behem dneska nenapisete, ze mam svolat Schuzi na dany termin.

Nemel jsem poradne cas napsat vyrocni zpravu a vse se o to vice
zkomplikovalo nemoci.

Jenom pripominam, ze Jarda tu neni do ~ 16.3., ci tak nejak. Naopak pro
me je 13.3. asi posledni vikend, kdy budu mit na Schuzi cas. Kazdopadne,
moje pritomnost neni az tak dulezita a zastup si zaridim.
Navrhuji posunout termin na 20.3.; 27.3. by mel byt nejzassi pripustny
termin.

Co se tyce programu Schuze; mate nejake napady; neco, co by melo byt
projednano? Tedy krom obvykleho - vysledky hospodareni a volby Rady?

> A posledni vec. V dalsim obdobi se nebudu uchazet o pozici Predsedy
> Sdruzeni a pravdepodobne ani clena Rady.

Vzhledem k udalostem za poslednich par dnu a mesicu, se na tomhle nic
nemeni. Pokud by byl potreba lichy clen Rady tj. naslo by se 6 clenu,
kteri by chteli byt v Rade, klidne budu delat 7. Rada muze mit vice nez
5 clenu; 5 je minimum.

Z.

--
Zdenek Styblik