[Rada] Fwd: rozvody netu Diamantová 1912

Tomáš Laurin sfn.tom at gmail.com
Tue Mar 22 12:44:35 CET 2011

Cau,
tak s mamlasem sem mluvil dneska ..
a dle skvelych pozadavku predsedy nasi samospravy ..
bude tam potreba predelat vetsina optiky co tam je..takze je to dost horky..
mezi budkama se budou muset udelat novy propojeni a natahat nova
a bude se muset predelat zakonceni z G1928-9
zbyle 2 prevesy na dalsi panelaky uz si predelali.
A moc casu na to samozrejme nebude..