[Rada] Předělání UTP Granátová 1928, 1929

martinsad at centrum.cz martinsad at centrum.cz
Tue Mar 1 16:44:56 CET 2011

Tak se vyjádřete i někdo další, ať to můžu objednat...

 On 02/24/2011 05:43 PM, martinsad na centrum.cz wrote:

 > Ahoj, chtěl bych se vrhnout do výměny síťových kabelů, o kterém se
 > hovořilo už kdysi dávno. Už mám domluvených i pár lidí na výpomoc.
 > Bude se to tahat v cat. 6 komplet nové i se zásuvkama. S cenou jsme
 > se dostali asi na 26 tisíc Kč za materiál. Doufám, že nikdo nebude
 > mít nic proti, když už jsem se k tomu konečně odhodlal. :) Martin

 Mohu maximalne vyjadrit poteseni, ze se to predela. U strukturovane
 kabelaze, u poradne strukturovane kabelaze(pozn.: pozor, tim nemam na
 mysli tu "profesionalni", ktera nemusi byt poradna) je odhadovana
 zivotnost 10-15 let.
 Ten nas bastl je z roku 2003-2005 tzn. skoro 8 let(wow). Na nutnost
 predelani jsem jiz nekolikrat upozornoval.

 Co se tyce technickeho reseni; CAT6 FTP LSOH, ktera by mela splnovat
 pozadavky pro tahani uvnitr budov; ve strojovnach krabice, ve ktere bude
 switch a patch panel. Samozrejme budou vymeneny i zasuvky v bytech clenu.

 Pekny vikend,
 Z.

 --
 Zdenek Styblik